    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ocieplenie poddasza zaraz po SSZ
    Date: Mon, 21 Nov 2011 18:18:00 +0100

    Dnia 21-11-2011 o 12:51:25 brunet.wp
    <S...@s...comusun_wielkie_lit
    ery> napisał(a):

    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dach już jest, położona blachodachówka, okna dachowe, wyłazy itd. Od
    > góry membranie nic nie grozi.
    To zabij okna deskami, żeby od UV ci w zimie nie niszczała, gorsze są
    szczyty tam gdzie nie
    ma podbitki, chyba że masz nadbitke i tam nie masz membrany.

    > No właśnie, oto jest pytanie: olać membranę czy dać warstwę wełny, która
    > będzie odsłonięta, wietrzona...
    Nie wełny nie dawaj to zły pomysł, albo zrób wszystko do folii, czyli
    wełna, wieszaki,
    profile i na nie folia, wtedy wełnę będziesz miał zabezpieczoną przed
    wilgocią,
    ja tak robiłem, łatwiej wtedy utrzymać odpowiednią wilgotność na poddaszu
    tak
    aby tynki czy wylewki za szybko nie schły bo będą pękać.

    --
    Pozdr
    JanuszK