    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ocieplenie poddasza zaraz po SSZ
    Date: Tue, 22 Nov 2011 09:12:01 +0100

    Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dc48c64f-a39d-44aa-bdcf-d3702102f8e1@e2g2000vbb
    .googlegroups.com...
    On 21 Lis, 16:33, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w
    > wiadomościnews:jadd6l$nqv$1@inews.gazeta.pl...

    > Powiedz to cwokom z Multibanku wg ktorych ocieplenie dachu wlicza sie do
    > stanu surowego zamknietego.
    > Sorrki ale nie moglem sie powstrzymac- bo walcze wlasnie z nimi o wyplate
    > transzy.

    To chyba standard w bankach - też mnie to wkurzało na etapie
    kosztorysu. Swoją drogą w moim 'rynny' to też element robót
    wykończeniowych

    mucher

    Wiesz rynny jestem w stanie zrozumiec- to czesc dachu zwiazana z
    odwodnieniem dachu i jakos te obrobki dachu musisz do rynien doprowadzic
    Ale ja mam np osobno w kosztorysie ocieplenie scian zewnetrznych- o
    ociepleniu dachu nigdzie nic nie pisze w kosztorysie a te jelopy uwazaja ze
    ma byc zrobione przed tynkami czyli ma byc w etapie stanu surowego
    zamknietego.
    I najlepsze to to ze ze co pismo to zaczynaja wymagac cos dodatkowego-
    ostatnio zaczeli sie pytac o przylacza ktore sa osobna pozycja w
    kosztorysie i to koncowa...