  • Data: 2013-01-04 11:25:31
    Temat: Re: oddanie budynku - zakonczenie budowy - pytanie
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kc66l2$in5$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Adams" napisał w wiadomości grup
    > Przepis o zakazie mieszkania w nieodebranym domu jest martwy.

    Ok.
    Jesli tak uwazasz podaj Twoj adres aby w razie
    problemow zglaszali sie ludzie po darmową
    pomoc prawną, ewentualnie ubezpiecz sie na wypadek
    roszczen poszkodowanych i operajacych sie na twierdzeniu
    "Przepis o zakazie mieszkania w nieodebranym domu jest martwy."

    Zeby juz nie przedluzac niepotrzebnie ;-)
    Jesli ktos buduje sie z pomocą banku czesto ma
    okreslone termin w ktorych na zakonczenie budowe,
    podobnie ma sie sprawa z ubezpieczeniem domu itp itd.

    A teraz najlepsze :-)
    Ja przeciaglem sprawe o przeszlo rok, i mocno
    sie napocilem w Urzedzie Miasta wypelniajac ankiete dot.
    podaktu od nieruchomosci tlumaczac ze nie mieszkam
    tylko wykanczam i to mnie zmusilo do zalatwienia
    formalnosci.

    Swiat jest maly, urzednik nie glupek, wystarczy
    ze bedzie na grillu u sasiada, a kazdy sie interesuje
    kto mieszka obok, a tam dalej kto mieszka itp itd.
    Nie zrobi Ci dymu od razu w sobote.

    Jesli jestes choc troche znany
    w lokalnej spolecznosci to naprawde nie trzeba
    robic zadnego dochodzenia w celu sprawdzenia
    gdzie mieszkasz i jak.

    pozdrawiam
    Adams