  • Data: 2012-05-24 08:54:40
    Temat: Re: [odkurzacz centralny] czyszczenie rur
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-24 08:42, quent wrote:
    > A nie mówiłem (pisałem)? ;-)

    To pewnie zależy od użytych materiałów.

    Przy wycenie instalacji magicy od odkurzacza pytali się czy ma być tanio
    czy dobrze.

    Przy wyborze "tanio" dawali rok gwarancji na instalację. Przy wyborze
    "dobrze" dawali 3 lata gwarancji, co jeszcze udało mi się kolanem
    dopchnąć do 5 lat. Różnica w cenie była gdzieś około 20% o ile mnie
    pamięć nie myli.

    Piotrek