    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: odkurzacz centralny- jednostka centralna
    Date: Mon, 12 Apr 2010 13:01:05 +0200

    kris pisze:
    > Niżej juz opisałem ale gdzies umkneło.
    > W czym jest gorsza/ co brakuje tej np jednostce centralnej:
    > http://www.allegro.pl/item979966952_odkurzacz_centra
    lny_profi_30_5_lat_gwarancji.html

    > Ww porównaniu do droższych(w granicach 2500zł) jednostek centralnych.
    > Moce widzę podobne, gwarancja tez więc gdzie jest pies pogrzebany;))?

    Też się zastanawiam co może kosztować taką kasę w odkurzaczach centralnych.
    Jak by się przyjrzeć dokładniej, to na dobrą sprawę odkurzacz taki
    składa się z silnika, pogiętej blachy, trochę plastików i filtra - nic
    kosmicznego.

    Z tego co zauważyłem, są znaczne różnice w filtrach. Są jakieś filtry
    cykloniczne i odwróconego worka czy jakoś tak - niewątpliwie są to
    jakieś zalety, ale przecież w seryjnej produkcji nie kosztują tysięcy
    czy choćby setek peelenów!

    Odkurzacz przytoczony przez Ciebie ma filtr workowy, co wydaje mi się
    być jego słabą stroną.