  • Data: 2012-09-26 14:24:39
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe pod szafkami i inne dylematy
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k3uq7n$g6h$1@flis.man.torun.pl...

    > No i ma rację ...
    >
    > Ja też mam wszędzie , łącznie pod meblami.

    Pod szafkami kuchennymi też masz? Pod lodówką, zmywarką, kuchenką?

    Zgodzę się, że w miejscach gdzie nie ma pewności czy w danym miejscu będą
    meble, warto dać podłogówkę. Ale w kuchni moim zdaniem bezsens.

    > Pod wanną , prysznicem także.
    > Sam chciałem bo dodatkowo grzeje (milej się stoi w kabinie ;) a w razie
    > jakiejś wilgoci wysuszy :)

    Pod wanną i prysznicem już prędzej - ja pewnie tam dam ogrzewanie.

    > W innych pomieszczeniach też przecież będziesz miał meble i pod nimi też
    > będzie podłogówka :)
    > Po to się robi na całości aby nie było jakiś zimniejszych odczuwalnie
    > miejsc

    Nie ma mowy o takich miejscach.

    > I znów ma rację :)
    >
    > Jak będziesz miał piec na gaz kondensacyjny to piec taki uzyskuje
    > najlepszą sprawność przy niskiej temp. zasilania.
    > Jak chcesz mieć grzejniki i na nich wyższą temp niż na podłogówce to nie
    > ma sensy kupować pieca kondensacyjnego bo nie wykorzystasz jego zalet ...
    > Niestety ma to swój minus bo grzejniki trzeba będzie mooooooooocno
    > przewymiarować ...

    Ale w sytuacji gdy grzejniki będą jeynym źródłem ciepła w danym
    pomieszczeniu.

    > Ja mam garaż nie ogrzewany , ale nie mam ocieplenia podłogi w garażu i
    > korzystam z "geotermii" ...
    > Jak masz ocieplenie w podłodze w garażu to potrzebne CI ogrzewanie ...

    A ja jeszcze tego nie policzyłem i nie wiem czy będzie ocieplenie w garażu.