  • Data: 2010-11-28 15:46:52
    Temat: Re: okna drewniane kontra plastiki
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lis, 14:15, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Mnie wyszło że 1 osoba w hermetycznym pomieszczeniu 30m2 będzie się miała
    > dobrze przez 3 doby.

    Tyle ze zaden dom nie jest hermetyczny (niestety;), chocby nie wiem
    jak zbudowany. Mieszkalem pare miesiecy bez jakiejkolwiek wentylacji i
    jakos zyje i sie nie udusilem a to bylo w zime kiedy sie okien raczej
    nie otwiera ;] Komfortowe to jednak zdecydowanie nie bylo i
    zniszczylem sobie przez to jedna z szafek w lazience - poodlazily
    okleiny z powodu zbyt duzej wilgoci. Szczescie mam juz wentylacje,
    sprawna. Jednak na zywo przekonac sie moglem, ze ten argument o
    "uduszeniu sie" w razie braku pradu jest kompletnie z palca wyssany.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.