  • Date: Fri, 23 Sep 2011 09:52:05 +0200
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: okno tarasowe

    W dniu 2011-09-23 09:34, Bartek pisze:

    > opisywałem parę wątków temu izolację pod drzwiami balkonowymi. Tu robisz
    > bardzo podobnie.
    > Przede wszystkim musisz zapewnić ciągłość izolacji. Tzn. np. do ramy
    > balkonu nakleić taśmę uszczelniającą, a drugi jej koniec przykleić do
    > tej podbudowy okna. Tak samo przenieść izolację z podbudowy na izolację
    > fundamentu.
    > Zastanów się jak zaizolować okolice prowadnic rolet.
    > Na ocieplenie fundamentu przykleiłbym XPS a nie styropian.

    Tu jest sytuacja taka jak u mnie:
    http://i.pinger.pl/pgr239/e668f2c50029f2784c190b06/

    Tylko z czego dać tę "izolację tarasu" która zaznaczona jest na rys.
    przerywaną linią. Folia czarna budowlana? Potem na to styropian? Jak to
    połączyć? Chyba się nie da.

    Myślałem aby pomalować te białe poszerzenia i fundament od góry folią w
    płynie (tak jak na rys. linia przerywana) a potem do tej folii jak
    wyschnia przykleić styro jako ocieplenie fundamentu. Będzie go trochę
    mniej niż na ścianach obok, bo 10cm - tyle co na fundamencie. Tylko co
    dać na niego od góry bo przecież będzie się na niego stawać wychodząc na
    taras.

    Taras będzie na słupach - Robert pytał.

    --
    Pozdr.