  • Data: 2011-09-23 09:06:05
    Temat: Re: okno tarasowe
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik quent napisał:

    > Taras będzie na słupach - Robert pytał.

    Myślę, że trochę przesadzone są te wizje o kałuży w salonie. Jak
    zaciągniesz wszystko folią w płynie to na pewno nie zaszkodzi.

    Jednak skoro taras będzie na słupach, to i pod nim przestrzeń. Nic nie
    stoi na przeszkodzie, by zrobić odpływ przy samym progu i woda, która
    się tam znajdzie sobie odpłynie - np przez dziurkę gdzieś z boku - pod
    taras.

    Ja izolacji przeciwwodnej nie robiłem, a mieszkam w strefie dużych
    opadów śniegu. Nie zauważyłem wody w salonie w okresie roztopów...

    Po prostu... jak mawia stare porzekadło:
    'Pomoże nie pomoże, zaszkodzić nie może'

    A wydatek w sumie nieznaczący.
    :-)

    pozdr
    Robert G.