    From: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: okno tarasowe
    Date: Fri, 23 Sep 2011 12:33:26 +0200

    news:4e7c3aa3$1@news.home.net.pl...

    > Tu jest sytuacja taka jak u mnie:
    > http://i.pinger.pl/pgr239/e668f2c50029f2784c190b06/
    >
    > Tylko z czego dać tę "izolację tarasu" która zaznaczona jest na rys.
    > przerywaną linią. Folia czarna budowlana? Potem na to styropian? Jak to
    > połączyć? Chyba się nie da.
    >
    > Myślałem aby pomalować te białe poszerzenia i fundament od góry folią w
    > płynie (tak jak na rys. linia przerywana) a potem do tej folii jak
    > wyschnia przykleić styro jako ocieplenie fundamentu. Będzie go trochę
    > mniej niż na ścianach obok, bo 10cm - tyle co na fundamencie. Tylko co dać
> [...]

    Ja u siebie nakleiłem gładką taśmę dekarską - czyli grubą folię aluminiową
    na podkładzie bitumicznym. Jest to stosunkowo niedrogie rozwiązanie.
    Wykonuje się bardzo szybko. W czasie chłodów trzeba mieć przy sobie jakieś
    źródła ciepła aby taśma szybko się przykleiła - mi wystarczyła zwykła
    suszarka do włosów.
    Taśmę dekarską wywinąłem na folię kubełkową na ociepleniu fundamentu.
    Ja zadnego dodatkowego styropianu na to nie dawałem. Można jednak zasłonić
    krawędź fundamentu 10 cm kawałkiem styropianu/styroduru na piance
    montażowej.

    Trudniejsze miejsca wysmarowałem folią w płynie (hydroizolacją bo balkonów).

    Pozdrawiam,
    Druid29