  • Data: 2011-10-07 05:21:18
    Temat: Re: opłacalnosc sorarów - kolejna odslona
    Od: robertr <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Paź, 22:35, "Maciek." <m...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał

    . Bo to, że wydobywać
    > ten gaz nie będą polskie firmy, to jest chyba jasne od początku, prawda? U
    > nas przecież nie inwestuje się w naukę i technologię a jedynie w armię
    > urzędników.

    > --
    > Maciek.

    Mam nadzieję, że nikt nie będzie wydobywać tego gazu przez najbliższe
    kilkadziesiąt lat.
    Jeżeli mamy jego zasoby na 300 lat to czy nie można poczekać z jego
    eksploatacją jeszcze ze 20 lat ???
    Francja, Australia zakazała, Niemcy nie chcą słyszeć podobnie Canada
    już sie wycofuje. Polska jedno z najgęściej zaludnionych państw w
    Europie i na świecie nie ma żadnych przeciwskazań !!!! Tusk już
    rozdał za to emerytury ! Co z eksportem polskiej ''zdrowej'' żywności
    w przyszłości np do Niemiec z reputacją jedynego kraju w Europie
    trującego swoją ziemię na złość Ruskim ?
    Czy są jakieś partie przeciwne eksploatacji tego gazu - zupełnie nie
    wiem na kogo głosować.
    pozdr