  • Data: 2011-10-08 08:58:07
    Temat: Re: opłacalnosc sorarów - kolejna odslona
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Paź, 10:38, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > A ty myślisz że tam nie masz wody? inhibitory ok ale jak policzysz
    > litry to sporo tego trzeba.

    Kolo 4 litrow musze kupic, 50 pln / litr czyli 200 pln trzeba wydac.
    Trudno :-) Oszczedzilem mase kasy na samym glikolu to dwie stowki na
    inhibitory moge wydac ;-) Pozatym bedzie tam niska temperatura (a
    korozji sprzyja wysoka) plus dosc slaby roztwor tego glikolu (30%, do
    -15stC). Mysle ze dobrych parenascie lat to powinno wytrzymac, jak
    przezre to bede kombinowac nad czyms innym :-)

    > Ja jak kupiłem zgrzewarke na allegro to miałem do 60mm, aż sie
    > zastanawiałem po co takie duże, a u Ciebie by były w sam raz :)

    Szczerze mowiac to nie mialbym gdzie takich rur i zlaczek kupic -
    tylko wysylkowo a to dlugie gabaryty :-)
    Ale fakt faktem PP nie byloby takie zle :-) Nie wiem tylko czy
    gabarytowo ten rozdzielacz nie wyszedlby duzo wiekszy, a miejsca mam
    malutko w studzience :)
    pozdr.

    --
    Adam