  • Data: 2011-10-09 19:14:34
    Temat: Re: opłacalnosc sorarów - kolejna odslona
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Paź, 13:32, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Nie nie grozi :) poszczęściło ci się, będziesz miał o jeden problem mniej.
    > Zresztą ja też mam wymienniki z nierdzewki i tak mnie trochę zdziwiło
    > że do pomp dają miedziane, ale się okazało że jest normalnie :)

    Wlasnie dostalem odpowiedz od producenta (ecopolu) ze wymienniki sa z
    nierdzewki, tak jak rury / krocce od wymiennika na zewnatrz obudowy,
    wiec uff :)

    > Jak ją odpalisz to pochwal się wynikami, ja myślałem nad pompą ale nie
    > mam warunków a ogródka ryć się mi już nie chce. Powietrzna z koleji za
    > słaba

    Na pewno sie pochwale. Zreszta chce to w miare mozliwosci jak
    najbardziej zwizualizowac online - w pierwszym roku pewnie mi sie nie
    uda wszystkiego.. Ale dane beda odemnie na grupe na biezaco bo malo tu
    uzytkownikow pomp, jeszcze mniej takich co sie chwala szczegolami, a
    duzo narzekaczy pokroju "a bedzie to grzac?" ;)

    > i za głośna by była. Stawiam na solary i chyba w przyszłym roku zrobię
    > jak już opisałem w innym wątku, na razie 3 i zobaczę jakie będą efekty.

    Ja temat solarow odpuszczam - majac PC montowanie solarow to
    kompletnie nieoplacalna inwestycja :)
    pozdr.

    --
    Adam