  • Data: 2011-11-01 15:02:05
    Temat: Re: opłacalnosc sorarów - kolejna odslona
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:j8oscs$1spf$1@news2.ipartners.pl...

    > Maniek. Podałem ci czas sumaryczny w godzinach oraz ilość kWh za równy
    > rok.
    > Pozwolę się przypomnąć abyś teraz skomentował sprawność średnią, bo mi
    > wyszło 44% a ty mi wyliczyłeś nierealne 80%

    Owszem, ale teraz podajesz 3390kWh - srednio 282kWh/miesiac, a wczesniej
    348kWh/miesiac i to nie wszystko rejestrowane.
    Te 80% bylo szacunkowe do docierajacej energii w ciagu roku na 1m^2 -
    1000kWh. Nie podawales wczesniej godzin pracy. Z wczesniejszego przykladu
    wychodzilo, ze przez rok z jednego metra uzyskales 773,61kWh. Inna sprawa,
    ze zalapales w tym okresie dwa najlepsze okresy w roku.

    Pozdro.. TK