  • Data: 2010-05-22 18:34:58
    Temat: Re: oswietlenie w lazience
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:b86b03b4-1054-4abc-ba28-f02bb47b141b@y21g2000vb
    a.googlegroups.com...

    > Jak jest w teorii to wiem pytalem jak jest w naturze :)
    >
    > Pozdrawiam
    > KADAR

    Zachowaj zdrowy rozsadek, ale nie idz na skróty tam gdzie tego nie mozna
    robic.
    Pamietaj o tym, ze wszystkie nowe wymagania sa po to, aby chronic
    uzytkowników i wg. tych wymagan system ma byc idioto-odporny.
    Przeciez nikt nie wie czy Ty czasem w lazience do mycia nie uzywasz weza
    strazackiego :) A wymagania pewnie i to uwzgledniaja.