  • Data: 2010-05-22 20:13:03
    Temat: Re: oswietlenie w lazience
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:b86b03b4-1054-4abc-ba28-f02bb47b141b@y21g2000vb
    a.googlegroups.com...

    > Jak jest w teorii to wiem pytalem jak jest w naturze :)

    W praktyce spotyka sie i gniazdo 230V wewnatrz prysznica. Tylko po co ci taka wiedza.
    Bedziesz "spal spokojnie" bo inni tak robia ? Jesli masz lampe "w strefie" to daj
    wodoszczelna, a jesli taki koncept ci sie nie podoba to daj zwyczajnie oswietlenie na
    sufit. IMHO lampki dekoracyjne w lazience sa malo przydatne. Jak bedziesz chcial
    zrobic "nastrój" to zapalasz swiece a nie LEDy.