  • Data: 2010-10-28 15:46:35
    Temat: Re: oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:173a.00000480.4cc9959f@newsgate.onet.pl...

    > Bardzo sympatyczny spam. Urządzenie jest w bardzo atrakcyjnej cenie. Cena
    > marketowa przekracza 40 złotych. Używam kilku podobnych urządzeń ale
    > mechanicznych. Są prostsze w ustawianiu. Wadą jest dwudziesto cztero
    > godzinny
    > cykl pracy. Zaletą prostota ustawiania.

    nie widzę spamu, kupiłem tam gdzie taniej
    faktem i tak dogadałem się po za aukcją na 10sztuk
    bez naciąganych kosztów wysyłki

    tych mechanicznych to nie chciałem mówiono mi
    że trzeba je ustawiać za każdym zanikiem zasilania

    jako były monter miernikow, przy tym urządzeniu no cóż, setki podobnych
    regulowałem (innych, ale metoda dokladnie ta sama)

    ale i bez tego uważałbym urządzenie
    za prostrze niż te mechaniczne zabawki