  • Data: 2010-10-28 16:55:11
    Temat: Re: oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >ojcu też wstawiłem tę maszynkę odłącza mu tv
    >naturalnie zjebka, bo on niereguarlny...
    >
    >i akurat tego dnia poszedł spać o 1:40
    >a prąd mu wyłączyło o 1:00, prawie zawsze spał o tej porze

    czasami czlowiek siedzi dluzej bo akurat cos ciekawego w tv jest
    albo ma prace na dwie zmiany

    pilotem wylaczasz od razu
    a skoro juz tak bardzo na pradzie oszczedzasz, ze ci tv w stand by za duzo pradu
    ciagnie :)
    to listwa bedzie lepsza, bo nie robisz marginesu czasowego, podczas ktorego
    ty spisz, a tv i tak ci prad zre