  • Data: 2010-10-29 18:51:36
    Temat: Re: oszczędności nr1 by zlotowinfo ;p
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taki PCm.01 ma takich par wyłączeń-załączeń 6 na dzień (dobę), prócz
    > tego ma dni robocze i osobno weekendy. A lepszy jest PCm.03 steruje II
    > taryfą i jeszcze lato/zima... Idealny do bojlera - woda ciepła grzana w
    > nocy i w dzień przy II taryfie, oszczędności robią się juz niebagatelne.
    > Oba mozna bez zmiany programu załączyć lub wyłączyć ręcznie zwykłym
    > naciśnięciem małego guziczka.

    trzeba jednak pamiętać o zastosowanym przez energetykę zegarze
    bo można przedobrzyć, te analogowe to zime i lato mają w d...
    i jak mowisz niektore elektroniczne też

    tego nie wiedziałem ja je tylko montowałem
    indywidualnym zegarów na czas letni/zimowy się nie przestawiało
    sam w domu mam integrę (już z zegarem)

    neo1r
    dzienna: 1437 (62,95%)
    nocna: 836 (37,05)

    ostatnimi czasy większość pracy w domu
    druga taryfa po woli przestaje się opłacać,
    ze względu na podwyższone opłaty stałe no i koszt energii w dzień