  • Data: 2009-01-29 17:58:20
    Temat: Re: panele, a stukanie
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    A ja, w takim razie, mam jeszcze jedno pytanie.

    Skoro daje się na parkiet tyle warstw lakieru, załóżmy tego z najwyższej
    półki, to jaki wpływ na jakość parkietu ma rodzaj drzewa, z jakiego zrobione
    są klepki (dąb, buk, merbau, itp.).

    Pomijam tu, oczywiści, względy wizualne - każdemu podoba się co innego.

    Pytam, bo widziałem parkiet bodajże świerkowy albo z sosny (przemysłowy) w
    Castoramie za 14 zł / m2. Mi się bardzo ten parkiet podoba - jest jasny, z
    ciemnymi przebarwieniami. Jak dla mnie piękny.

    Wymyśliłem, że skoro dałbym 3 warstwy dobrego lakieru, to na chłopski rozum
    od niego będzie zależeć, czy podłoga będzie trwała, czy nie. W końcu to
    tylko lakier będzie narażony na ewentualne uszkodzenia mechaniczne.

    Dobrze myślę?

    Pzdry,
    /\/\\/\/