    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: panele vs deska
    Date: Thu, 10 Feb 2011 19:44:21 +0100

    news:kjzlj1o9t0z.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Dlaczego będziesz musiał, i czy masz na myśli panele z plastikowym
    > wierzchem z nadrukiem słojów drewna czy panele ze sklejki drewnianej
    > typu barlinek?

    drewnopodobny podklad z tapeta na wierzchu.

    > Jeśli cię nie stać, to kupujesz plastikowy badziew, a jeśli cię stać,
    > to w podobnej cenie jest i plastik, i barlinek, i klepka...

    Widzisz to nie chodzi o to czy mnie stac, choc generalnie masz racje. Jak
    nie chce wydac 250zl/m^2 to mnie na to nie stac. Barlinek to moze i fajna
    rzecz, ale widzialem juz Barlinek po paru latach, nie powala na kolana przy
    tej cenie. Dla tego, nie chce wydac duzo na deske, nie chce nie wiadomo dla
    czego drogiego Barlinka to kupie tapete udajaca drzewo.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK