  • Data: 2010-06-16 15:00:30
    Temat: Re: pęknięcia po zalaniu ławy - za późno podlewane?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-15 02:35, kiki pisze:

    > "Paweł" <1...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    >
    > Ja bum zobaczył zdjęcia z dzisiaj jak to wygląda. ???

    Zrobię nowe fotki - ale dopiero jutro.
    Byłem dzisiaj z rana podlać ławy i wygląd tych rys nie zmienił się.
    Nie przyglądałem się specjalnie dokładnie - zauważyłem jednak, że
    pojawił się zupełnie odspojony płat przy brzegu ławy. Też mu zrobie
    jutro zdjęcie :)

    o kierowniku lepiej nic nie mówię - kierownik był zdania, że betonu
    najlepiej wcale nie podlewać - bo teraz dają taki beton, że nie trzeba
    go podlewać.

    A jeszcze odnośnie betonu, zrobiłem fotkę certyfikatu - czy ktoś wie co
    oznaczają te wszystkie symbole?
    http://hyy.pl/images/36DSC00449.jpg

    PZDR
    Shaman