  • Data: 2009-03-15 23:33:53
    Temat: Re: piec
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:gpk1p2$8ar$2@news.onet.pl...

    > powierzchnia ogrzewana 75 metrów kw.

    Mieszkam w starym budownictwie. Mieskanie 80m nieocieplone, czesc starych
    okien, czesc nowych. W zimie idzie wegla jakies 2-3t, wiec stosunkowo ilosc
    jakby sie potwierdzala. Trzy tony wegla daje jakies 2100 - 2300zl. Zakladam
    ze pale 6miesiecy. W mieszkaniu cieplo, caly czas powyzej 20C. Mial 300zl/t,
    a chyba wiecej, razy 6m-cy daje blisko 2000zl. Niby taniej, ale przezucic 6t
    mialu mogacego spalic wlosy, a 3t wegla, to srednio to oszczedne. Dodam, ze
    instalacja stare zeliwne grzejniki, trzy letni kociol i pompa obiegowa. Ale
    fakt, ze to mieszkanie nie dom, wiec teoretycznie cieplejsze. Na gorze
    nieocieplony strych, na dole malo palacy sasiedzi. Przez noc temperatura
    bardzo spada, wiec na pewno warunki termiczne mozna znacznie poprawic.

    Pozdro.. TK