    From: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: piecyk gazowy
    Date: Tue, 16 Mar 2010 10:12:23 +0100

    Użytkownik "iwona" <i...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hnngci$mbk$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam!
    > No i stało się...:-(((
    > Mój stary WROZAMET, po bardzo wielu latach dobrego działania, odmówił
    > posłuszeństwa...
    > Przecieka i chyba poszła mu wężownica.
    > Dziś ma przyjść fachowiec i jeszcze potwierdzić diagnozę, ale to raczej
    > pewne...:-(
    > Jak nic czeka mnie więc kupno nowego piecyka.
    > Szkoda, bo za kilka lat mają zmieniać nam te piecyki na wodę miejską.
    > No trudno...
    > Teraz mam zagwozdkę jaki piecyk wybrać, żeby:
    > - po pierwsze nie zainwestować nie wiadomo jakiej kasy
> [...]

    Mozesz naprawić stary piecyk. Firmy które wymieniają piecki mają setki
    starych piecyków bo zabierają po wymianie od klientów. Taki stary piecyk
    mozna kupić za grosze do naprwy swojego. NIektroe firmy sprzedają co lepsze
    modele (z tych odzysku) dla osob które niepotrzebuja nowych (mój kumpel
    kupił za 90 zł piecyk na działkę)
    Jeśłi wynbierzesz nowy to dla Ciebie jest potrzebny piecyk DOWOLNY, powinin
    spełniać tylko jeden warunek - Jak najdłuzsza gwarancja. NIewiem jak jest
    teraz ale do niedawna junker oferował 3 letnią gwarancję (pod warunkiem
    corocznych płatnych przeglądów około 20 zł) i przedłuzenei tej gwarancji o
    kolejne 2 lata. Dowiedz sie w sklepie. aserwis mozesz mieć i w drugim
    miescie. Są telefony. To nie ty masz zanieść piecyk do serwisu tylko
    serwisant przyjdze do Ciebie. Więc nieinteresuje Cie z jak daleka przyjdzie.
    Co do małego ciśnienia (mieszkam na 4 pietze 4-ro pietrowym bloku). NIe raz
    sie spotkałem że np w kuchni sa kłopoty z goraca wodą. We wszystkich
    przypadkach przezemnie spotkanych było zapchane sitrko w kranie kuchennym.
    Syf z wody utrudniał przepływ i piecyk się niewłączał. Sprawdź u siebie
    Dla swojego zdrowia załóż sobie filtry do wody poprawi se smak wody a i
    piecykowi to równiez sie przyda (nowemu) Przy nowym piecyku jesli sie
    zdecydujesz uprzyjk sie na filtr gazu przed piecykiem. żadko go sie zakłada
    ale naprawdę jest warto - tym bardziej że gwarancja nieobejmuje tego

    Pozdrawiam
    Robert