    From: Runt <r...@s...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Date: Sat, 17 Jul 2021 07:46:09 +0200

    W dniu 2021-07-16 o 23:33, psychol Zenek Kapelinder pisze:

    > W zasadzie całkowicie się z tobą zgadzam w kwestii że nie wiem kim są inni. W
    zasadzie bo wśród użytkowników grupy jest jeden chory psychicznie uzyszkodnik.
    Dołączył do niego niedawno z innej grupy inny pierdolnięty i stworzyli grupę wsparcia
    na miarę Tworem. Co do twojej sugestii że proponowałem żebyś z innymi wypierdał na
    stworzona specjalnie dla was grupę. Kłamiesz jak stara pomarszczona Indianka. Ani ja
    ani nie zauważyłem żeby ktoś inny chciał cie stąd wygonić. Nie ma w necie zakazu
    bycia na więcej niż jedna grupa. Jak każde twoje oskarżenie to też jest chybione.
    Straszysz. Nazywales mnie wiele razy ubekiem. A co jeśli nim byłem. Niby nic bo od
    dwudziestu lat bym był na emeryturze. Ale jest pewien myk.tak jak dzieci aktorów
    zostają aktorami, lekarzy lekarzami itp. Tak dzieci ubeków dostały pracę w służbach
    różnych. Dzieci moich kolegów z pracy też. Jak bym poprosił żeby cię znaleźli go to
    by było dla nich prostsze niż beknięcie po piwie. I teraz co oni mogą zrobić. Mogą
    poprosic swoich ludzi w aucie żeby źle zaksięgowaniu twoje wpłaty. Po roku sprawa by
    się wyjaśniła i by nawet ZUS przeprosił. Ale roku z zablokowanymi kontami bankowymi
    nikt nie przetrzyma. Zwłaszcza jak nie będzie mógł zapłacić podatków. Wredny numer
    możliwy do zrobienia to wykreślenie z bazy PESEL jako zmarłego. Historia zna takie
    przypadki. Odkręcenie trwa minimum trzy lata. Z rzeczy mniej uciążliwych jest
    szczegółowa kontrola z US. Jeśli byłem ubekiem to naczelnicy to też dzieci i wnuki
    moich kolegow. A ty mnie paragrafami straszysz w sytuacji w której orzekac może syn
    mojego najlepszego kolegi z pracy. Ciekawe jak to możliwe że pamiętasz co było 8 lat
    temu jak nie pamiętałeś jak niedawno pytałeś jak założyć zawór elektromagnetyczny w
    studzience. A wracając do twojej odpowiedzi. Załóż alternatywna grupę. Potrafisz bo
    nie ma rzeczy których nie potrafisz zrobić. Akurat założenie grupy jest proste. Albo
    załóż na pejsbuku grupę zamknięta. Od czasu do czasu dasz zrzut ekranu żeby ci co nie
    zostaną tam przyjęci mieli czego żałować. Kończę bo za dużo czasu dzisiaj ci
    poświęciłem.

    co to za bełkot? ;-)))

    zenusiu, zaloz sobie grupe "dyskusyjna", utworz kilka klonow i dyskutuj
    sam ze soba. moze w koncu osiagniesz "nirwane"? ;-)))
    --
    Runt