  • Data: 2021-07-18 12:50:51
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Jul 2021 03:36:14 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Co będziesz czas marnował na szukanie. Ty masz dobrze. Kiedyś czytnik Googla nie
    cytował. Zrobili ze cytuje. Mnie cytowanie do niczego nie jest potrzebne bo jestem w
    stanie zapamiętać tekst na który odpowiadam i nie muszę co chwila sprawdzać co ktoś
    napisał. Niech szukają ci co im czytnik google nie pasuje. To oni mają problem.
    Pistoletu do głowy nikt im nie przystawia i nie każe czytać.

    Zenuś mówi: A ja będę sobie śmierdział i co mi pan zrobisz?
    --
    Jacek
    -I hate haters-