  • Data: 2021-07-18 13:23:20
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 18 lipca 2021 o 12:50:53 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):
> [...]
    cytował. Zrobili ze cytuje. Mnie cytowanie do niczego nie jest potrzebne bo jestem w
    stanie zapamiętać tekst na który odpowiadam i nie muszę co chwila sprawdzać co ktoś
    napisał. Niech szukają ci co im czytnik google nie pasuje. To oni mają problem.
    Pistoletu do głowy nikt im nie przystawia i nie każe czytać.
    > Zenuś mówi: A ja będę sobie śmierdział i co mi pan zrobisz?
    > --
    > Jacek
    > -I hate haters-
    Co tam Jacku w czworakach słychać. Zdrowi wszyscy. Przy kilku miliardach urządzeń z
    Androidem pojawiły się nowe perfumy. To ty ze swoimi które dawno wyszły z mody
    pleśnią i zgnilizną trącisz. Jeśli nie musisz czytać to co ci przeszkadza nawet jak
    bym samymi dużymi literami pisał. Chyba że jesteś wiejski głupi pieniacz. W takiej
    sytuacji musi być jak ty chcesz. Ale nie będzie i możesz mnie w dupę przez papierek,
    bo ci z gęby gównem śmierdzi, pocałować.