  • Data: 2021-07-18 12:36:14
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 18 lipca 2021 o 11:53:16 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Tu masz rację. Ale oprócz liczebności google jako czytnik newsów ma inne zalety
    > Leniwy jestem i liczyłem że podasz odpowiedź na tacy
    > Ale w wolnej chwili poszukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
    Co będziesz czas marnował na szukanie. Ty masz dobrze. Kiedyś czytnik Googla nie
    cytował. Zrobili ze cytuje. Mnie cytowanie do niczego nie jest potrzebne bo jestem w
    stanie zapamiętać tekst na który odpowiadam i nie muszę co chwila sprawdzać co ktoś
    napisał. Niech szukają ci co im czytnik google nie pasuje. To oni mają problem.
    Pistoletu do głowy nikt im nie przystawia i nie każe czytać.