  • Data: 2009-01-10 22:14:16
    Temat: Re: piła łańcuchowa elektryczna
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:gkb65a$kcc$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale dwie pozycje ssania to chyba tylko u Stihla ?

    Ssanie to tylko ta pozycja na samym dole. Druga pozycja powoduje
    zablokowanie otwartej przepustnicy, zeby wlasnie mozna bylo ja latwo odpalic
    i nie zalac przy tym. W innych pilach robi sie dokladnie to samo, tylko
    innymi dzwigniami.

    > Ja mam model MS250

    To ten sam model, tylko 0 dali na koniec, a na poczatek dolozyli MS :-))
    Obie maja po 3KM, tylko MS ma podobno cichszy tlumik. Ja tego nie
    zauwazylem. :-)

    > Jednak sposób odpalania po prostu mnie denerwuje.
    > Miałem w rękach 2 piły innych marek (teraz już nie pamiętam jakich firm i
    > jakie modele), ale nie było tam podwójnego ssania, a odpalanie nie
    > sprawiało tylu problemów.

    Wlasnie w Stihlu wszystko robi sie tym jednym wlacznikiem. Nie trzeba
    wyciagac dodatkowego ssania i oddzielnie blokowac pedal gazu. Po prostu
    wszystko masz w jednym. Moim zdaniem to dobry patent i dobre pily, wymaga
    tylko przyzwyczajenia, pozniej idzie intuicyjnie. :-))

    Pozdro.. TK