  • Data: 2019-08-18 20:17:21
    Temat: Re: płyta indukcyjna
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 17 Aug 2019 16:43:04 -0700, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wiesz co Mateusz. Mam taki maly notesik.

    Stare przyzwyczajenia łatwo nie umierają.

    > Pod wzgledem higienicznym nie ma zadnego porownania do twojego zeliwnego
    > rdzewiejacego garnka obsranego przez muchy. Bo na wsi zawsze sa muchy a
    > jak garnka nie wolno myc w wodzie z detergentem to zawsze w srodku
    > zostaje zarcie dla much.

    Dopowiem, dla pełniejszego pogrążenia, że my w zasadzie niczego nie
    myjemy detergentem (no, za wyjątkiem patelni). Naczynia płuczemy wodą,
    ew. z domieszką soli kuchennej, a podłogi zmywamy octem. To dopiero
    patologia.
    Swoją drogą much u nas jak na lekarstwo - a jak która przypadkiem wleci
    do domu, to albo sama wyleci, albo szybko dokona żywota w jednej z wielu
    pajęczych sieci.

    > Zeby ugotowac potrzebuje gniazdko z pradem i nie musze latem palic w
    > piecu.

    Jakoś tak się dziwnie składa że akurat latem w ogóle nie jadamy zup, więc
    powyższy problem po prostu nie występuje.

    Mateusz