  • Data: 2015-07-28 09:38:03
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Godzinnym czyszczeniem reku? Opatronk....

    Spróbuj, w wątku o kosztach domów i mieszkań się nie udało ale może tym
    razem będzie lepiej. Matematyka nie jest taka trudna:

    4 x 365 = 1460 dni (pomijam rok przestępny)
    60 minut = 3600s

    3600s / 1460d = 2,47 s/d

    2,47 sekundy - tyle _średnio_ dziennie czasu Quent poświęcił na czyszczenie
    rekuperatora przez ostatnie 4 lata. Teraz zapytaj ile czasu poświęca Kogutek
    na poranne i wieczorne wietrzenie i będziesz wiedział jak duży to nokaut.

    Pozdrawiam
    Ergie