  • Data: 2013-08-05 15:42:55
    Temat: Re: pobór energii przez WM
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-05 15:33, Ergie pisze:
    > Ja używam non stop i jestem zdziwiony, że ktoś rezygnuje z odzysku chłodu.

    A ja to mogę zrozumieć.
    Powód jest dosyć prozaiczny. Latem uwielbiam mieć kontakt z otoczeniem
    (o ile nie ma skrajności, typu burze, wichury czy inne hałasy) stąd wolę
    otwarte okna... drzwi tarasowe mam niemal non-stop otwarte.

    > Nie idzie 10% procent tylko idzie kilkanaście do ponad stu Wat

    Ja pomierzywszy zapotrzebowanie stwierdzam, że koszt jest w sumie
    niewielki. W każdym razie myślałem, że jest większy.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info