  • Data: 2010-03-09 14:27:36
    Temat: Re: pochwale sie rachunkiem za gaz
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hn5j5e$f84$1@inews.gazeta.pl...

    > przeciez napisal ze ogrzewa gazem... a nie ze dogrzewa gazem :)
    Nic podobnego, napisał, że chwali się rachunkiem za gaz ;-)

    > Sam piszesz, ze miesiecznie miales po 400-500zl.
    Nie miesięcznie, a za 2 najbardziej zimne miesiące.
    Nie mam rachunków pod ręką, ale za grudzień zdecydowanie mniej,
    listopad jeszcze mniej, październik takoż, wrzesień i sierpień
    tylko mycie i gotowanie.
    Różnica jest taka, że przykładowo u mnie średnie roczne spalanie
    wynosi ~3 m3 dziennie, ale w największe mrozy potrafi dojść do ~10 m3.

    > a kolega pisze ze ma 2000zl za 7 miesięcy (ogrzewanie, gotowanie i cieplą
    > wode) dom 200m2 plus 80m2 piwnic.
    Ma większy dom od mojego, ale też więcej styropinu i wełny.
    Nie pisze o temperaturze wewnątrz, czy ogrzewa wszystkie pomieszczenia,
    w tym piwnice - u mnie termostat jest ustawiony na 21,5.
    Kolega jest prawdopodobnie z Częstochowy, ja bliżej gór.
    W mieście zwykle jest parę stopni cieplej niż "w polach".

    Pzdr

    JKK