    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pochwale sie rachunkiem za gaz
    Date: Tue, 9 Mar 2010 23:34:22 +0100

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    news:hn6747$3gb$1@inews.gazeta.pl...

    > ale jest jeden bład
    > mieszkamy tu od 1 stycznia a wczesniej utrzymywałem 15 stopni ale cały
    > czas piec działął tylko nie wiem czy podtrzymują tę mniejsza temperaturę
    > spalał duzo mniej
    > napewno 1 stycznia działał cały czas aby podniesc temp

    W takim razie te siedem miesiecy potraktowales nieco optymistycznie. Jezeli
    do poczatku stycznia utrzymywales 15C to znaczy, ze tak naprawde kociol
    odpalil sie by co kolwiek podgrzewac pewnie dopiero pod koniec pazdziernika.
    Biorac pod uwage obnizona temp. to realnie mozna liczyc max 4 miesiace. Ale
    to i tak niezle, bo moj sasiad w domu na oko ok. 150m^2 za styczen i luty
    zaplacil prawie tyle co Ty za caly okres. Moim zdaniem rachunki za
    ogrzewanie gazem na poziomie trzy, trzy z kawalkiem tysiaca za okres
    grzewczy domu 200m^2 to bardzo dobry wynik i pewnie nie warto spodziewac sie
    duzo mniejszych.

    Pozdro.. TK