  • Data: 2009-03-25 18:05:15
    Temat: Re: podłączenie okapu_problem z elektryką
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    P. <g...@o...pl> wrote:

    > wtyczkę i podłączyć kabelki bezpośrednio do kostki? W instrukcji
    > napisano, że to niedozwolone. Zabawa z przedłużaczem (bo nie mam
    > gniazdka w pobliżu) nie usmiecha mi się...

    W instrukcji zapewne napisano, że wszelkie ingerencje są zabronione
    pod rygorem utraty życia, zamordowania bliskich, albo co jeszcze
    gorsza utraty gwarancji, ale takie teksty oni pisac po prostu muszą.
    W praktyce nie wierzę, żeby w przypadku awarii np. wentylatora w
    okapie odmówiono Ci uznania świadczenia gwarancyjnego z powodu
    uciętej wtyczki, jednak jeśli chcesz mieć pewność - w karcie
    gwarancyjnej zapewne są namiary na punkty serwisowe. Zadzwoń do
    dwóch-trzech i spytaj.

    J.