  • Data: 2009-01-29 23:17:36
    Temat: Re: podloga na gruncie
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gltd4s$4o0$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W projekcie mam terive. Chyba nie moge ot tak zmienic sobie rodzaju
    > stropu?

    Mozesz bez problemu wystarczy zapytac kierownika. Jesli bedzie potrzebna
    adaptacja kierownik ma prawo takie poprawki naniesc.
    Dodam jeszcze inny tips. Inwestor moze tez wpisywac sie do ksiazki budowy.
    Pocztaj swoje prawa w ksiazce budowy.
    Osobiscie to przerabialem kłócąc sie o swoje prawa z Nadzorem budowlanym.
    Skonczylo sie ze moga mnie cmoknac.