    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Date: Wed, 11 Nov 2009 19:45:31 +0100

    news:c098c950-084a-41f2-ab39-9935471a1acd@s31g2000yq
    s.googlegroups.com...
    On 11 Lis, 17:50, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    > podłogówka gotowa. Koszt w warunkach polskich we własnym zakresie bez
    > klejenia płytek jakieś 500-800zł w zależności od wielkości pomieszczenia.

    >No tu troche pojechales z ta cena. Przy srednim pokoiku 20m2 na sama
    >wylewke trzeba wydac ok 500pln, za rurki w rozstawie niech bedzie
    >tylko 20cm - ok 300 pln. Do tego mieszacz, pompa, skrzynka - minimum
    >600-800 pln. Trzeba jeszcze miec ten mlot albo go wypozyczyc, co
    >kosztuje nastepne 100 pln. Folia - paredziesiat pln. Daleko od
    >500-800 :)

    Na 20m2 wylewki potrzebujemy około 1600kg piasku za 60zł i z 10 worków
    cementu za 100zł. Do tego jakaś chemia za 20zł.
    Robiąc samemu wylewkę wyjdzie niecałe 200zł z prądem.
    Folia do podłogówki nie musi być super duper po 5zł za metr bo każda ma
    warstwę aluminium i zachowuje się tak samo. Po 2zł/m2 tj. 40zł.
    Rurki zalezy jakie i za ile. Po tym co widziałem w Austrii co zalewają
    wylewką wiem że najtańsze diamond albo wavin 50m rolka za 130zł to na
    podłogówkę ful wypas. Na podłogę 20m2 z odstepem co 12cm rurek wyjdzie
    niecałe 20mb czyli około 50zł.
    Mieszacz termostatyczny już od 150zł.
    Pompy na 20m2 nie trzeba. Mam to juże przećwiczone. Działa bardzo dobrze.
    Skrzynka? Jak skrzynka. Żeby schować zawór termostatyczny wystarczy rewizja
    kominiarska za 15zł zamykająca wnękę w ścianie w miejsciu gdzie uprzednio
    był grzejnik. Albo taka z płytą GK na magnesach,
    50 dych daję bolkowi i sporym młotem uderzając parę razy usuwamy starą
    wylewkę.
    Razem wszytko poniżej 500zł

    Marek