  • Data: 2011-01-10 11:47:27
    Temat: Re: pompa ciepła
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Sty, 11:57, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > Mam dw ch znajomych co pompe sobie sprawili - jeden wyda 50, drugi 60kz
    > (obaj bodajze w zesz ym roku, moze 2 lata wstecz, czyli nie tak dawno).
    > Czyli akurat pasuje :)

    A to sa burzuje widocznie;) Albo policzyli za CALA instalacje razem z
    podlogowka, CO, CWU i tak dalej ;) Bo tez takie kwiatki sie czesto
    zdarzaja.. No albo sobie kupili viessmanna wartego 15k pln za 50k pln.
    Tez tak mozna :)

    > Wydaje mi sie ze p jscie w kierunek domu prawie pasywnego to niez e
    > rozwi zanie - ale oczywiscie ka dy sobie musi to indywidualnie policzy i
    > dopasowa do w asnych potrzeb i mozliwosci.

    Pewnie, ja tam jestem jak najbardziej "za". Z mojej chatki pasywniaka
    ciezko byloby zrobic wiec poszedlem przynajmniej w kierunku dobrego
    ocieplenia, braku balkonow, lukarn, oddzieleniu tarasu od domu i tak
    dalej.

    > Poniewa rekuperator i tak musi w takim by to warto rozwa y ogrzewanie
    > nawiewowe - instalacja juz gotowe, do o y trzeba tylko farelke w kanale :-)

    Podlogowe znacznie lepsze - da sie zakumulowac w posadzce energie tak
    zeby grzac tylko w II taryfie no i komfort nieporownywalny!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.