  • Data: 2009-07-20 18:51:03
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h423av$su0$1@opal.futuro.pl...

    > Ja tego nie powiedziałem :-) Nawet przez myśl mi nie przeszło :-)
    > Natomiast dorosłego faceta fotografującego małolaty (dużo młodsze kobiety
    > od siebie) w wyzywających i wulgarnych pozach jest nie na miejscu :-)
    > Ja patrze na to przez pryzmat córki, która jakiś cap by usiłował namówić
    > do zdjęć pornograficznych.
    > Wolę żeby córka skończyła medycynę albo prawo :-)

    Kiki, wiesz co to jest pornografia ?
    Najlepiej określił to Jerzy Urban w sądzie, kiedy został pozwany za
    szerzenie pornografii w swojej gazecie.
    Co prawda teraz dokładnie nie pamiętam tej wypowiedzi słowo w słowo, ale
    chodziło o to, że za pornografię uważa się nagość ciała, która u jednych
    wzbudza podniecenie, a u innych obrzydzenie. Urban przed sądem wyjaśnił, że
    zgodznie z tą definicją także i pokazywanie jego uszu jest pornografią i w
    ten sposób wykpił sąd oraz oskarżyciela :)

    Co zaś się tyczy Marka - to obejrzałem te zdjęcia i uważam, że czego jak
    czego, ale o obrzydzeniu to nie może być tam mowy, a dziewczynki niczego
    sobie :)

    Reasumując - albo jesteś jakiś zagrzybiały moher, abo też jesteś ten inny :D