  • Data: 2009-05-22 11:41:14
    Temat: Re: poszukuję kominka z płaszczem wodnym
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gv60s9$p9f$1@news.onet.pl...
    > [ciach]
    > Problem tej dyskusji jest taki, że najczęściej sprowadza się ona, dzięki
    > tobie i podobnym na inny tor.
    > Sam swego czasu zadałem podobne pytanie jak autor wątku i również zostałem
    > uświadomiony, że kotłownia w salonie...

    Ale to chyba dobrze że przy okazji takich czy innych pytań sa równiez opinie
    , wymieniane wady czy zalety danego rozwiązania.
    Autor postu zadał pytanie- dostał dwie odpowiedzi z konkretnymi modlami
    kominka ale tez miał okazje zapoznać się z opiniami innych użytkowników,
    poznać wady,zalety itp danego rozwiązania.
    Jest to grupa dyskusyjna więc sama jej nazwa okreśa że służy do dyskusji.
    Ja również w trakcie budowy miewałem jakieś mniej lub bardziej dziwne
    pomysły i po zapytaniu na grupie jestem wdzięczny coniektórym że odwiedli
    mnie od ich wprowadzania w życie.
    Jeśli zapytasz czy beton B20 jest dobry do wylania chudziaka to ktoś Tobie
    odpisze że ma wylany chudziak tym betonem i jest ok. Ale ktoś rozsądny
    dopisze ze to niepotrzebny wydatek że możesz zastosować B15 np. I już dzięki
    tej radzie jestes kilka setek do przodu. I ten ktoś ozsądny to niepotrzebnie
    sprowadził dyskusję na inny tor czy jednak jego głos coś wniósł do dyskusji?

    Krzysiek