  • Data: 2009-05-22 19:58:57
    Temat: Re: poszukuję kominka z płaszczem wodnym
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <P...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gv6vlm$rc0$1@inews.gazeta.pl...
    > Oczywiście ty jesteś "tym innym użytkownikiem"? Jasne skoro zbudowałeś
    > zwykłe palenisko za 1000zł to jesteś ekspertem w dziedzinie kominków z
    > płaszczem wodnym podobnie jak drugi kolega Maniek4.

    Ale zarówno ja i Maniek pisalismy- jak ktos chce to niech sobie instaluje-
    nawet deske sedesowa z mikroprocesorem.
    My podajemy wady rozwiazania ty podaj zalety- bo jak na razie żadnej
    konkretnej nie podałeś.

> [...]
    > słyszałem to z 200 razy. I skoro kupiłem coś takiego to ten zakup był
    > dokładnie przemyślany. Są sytuacje gdy na instalację klasycznego kotła nie
    > zgadza się gmina, a gaz zamiast we wrześniu zostanie podpięty w styczniu.
    > I co w takiej sytuacji? Ogrzewanie farelką? I teraz co do ceny. Jesteście
    > obydwaj jak dzieci.Od kiedy to ceny na stronie internetowej są cenami
    > zakupu? W moim wypadku instalator dostarczył mi komplet za 70% ceny
    > producenta. Z montażem. Oczywiście klasyczny kominek mógłbym mieć o jakieś
    > 2000 taniej. Kwota ogromna :)) Mógłbym za to wybudować aż 2 paleniska:)))

    2000zł to półroczne koszty ogrzewania standardowego domu np.
    Ale jak widze z Twoich wypowiedzi jestes zwolennikiem teorii "im droższe tym
    lepsze"
    Powodzenia więc;)

    Kris