  • Data: 2009-05-22 19:49:08
    Temat: Re: poszukuję kominka z płaszczem wodnym
    Od: "Pawel" <P...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Autor postu zadał pytanie- dostał dwie odpowiedzi z konkretnymi modlami
    > kominka ale tez miał okazje zapoznać się z opiniami innych użytkowników,
    Oczywiście ty jesteś "tym innym użytkownikiem"? Jasne skoro zbudowałeś
    zwykłe palenisko za 1000zł to jesteś ekspertem w dziedzinie kominków z
    płaszczem wodnym podobnie jak drugi kolega Maniek4. Ten zainwestował w
    solary i udaje, że mieszka w Grecji i słońce ma 9 miesięcy w roku. Ale to
    oczywiście nie to samo co inwestować w głupi kominek. Nie ma to jak dobre
    samopoczucie. Oczywiście posiadanie solarów jak najbardziej uprawnia w
    kwestii dyskusji o kominkach z płaszczem wodnym. Wg mnie to panowie po
    prostu spamujecie. Zaśmiecacie wątek głupotami nie na temat. Czy wy naprawdę
    myślicie, że ktokolwiek na tej grupie nie słyszał tej głupiej formułki o
    kotłowni z salonu? Ja przed podjęciem decyzji o takim kominku słyszałem to z
    200 razy. I skoro kupiłem coś takiego to ten zakup był dokładnie
    przemyślany. Są sytuacje gdy na instalację klasycznego kotła nie zgadza się
    gmina, a gaz zamiast we wrześniu zostanie podpięty w styczniu. I co w takiej
    sytuacji? Ogrzewanie farelką? I teraz co do ceny. Jesteście obydwaj jak
    dzieci.Od kiedy to ceny na stronie internetowej są cenami zakupu? W moim
    wypadku instalator dostarczył mi komplet za 70% ceny producenta. Z montażem.
    Oczywiście klasyczny kominek mógłbym mieć o jakieś 2000 taniej. Kwota
    ogromna :)) Mógłbym za to wybudować aż 2 paleniska:)))