  • Data: 2009-05-22 21:03:08
    Temat: Re: poszukuję kominka z płaszczem wodnym
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <P...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gv6vlm$rc0$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście ty jesteś "tym innym użytkownikiem"? Jasne skoro zbudowałeś
    > zwykłe palenisko za 1000zł to jesteś ekspertem w dziedzinie kominków z
    > płaszczem wodnym podobnie jak drugi kolega Maniek4. Ten zainwestował w
    > solary i udaje, że mieszka w Grecji i słońce ma 9 miesięcy w roku.

    Gdybys czytal uwaznie to zauwazyl bys, ze osobistych wycieczek nie robie.
    Pisze to i w tym tonie tylko dla tego, ze ironicznie zostalem wywolany do
    tabllicy, a ze piszesz o mikroprocesorowym sterowaniu klapka to w sumie
    rozumiem Twoja frustracje. Co do solarow, to tak wyszlo, ze ja akurat
    mieszkam w Polsce i nie pod ziemia jak przewazajaca wiekszosc mieszkancow
    tego kraju. Moze nie wiesz, ale tu slonce jest przez 12 miesiecy w roku,
    tylko nie kazdego miesiaca tyle samo. Ze w Grecji jest 9 to nie wiedzialem.
    :-DD W przeciwienstwie do komputerowego kominka wode CWU bede mial gratis
    przez wieksza czesc roku, a obylem sie kwota znacznie mniejsza niz ten Twoj
    kominek kosmicznej technologii. Zeby miec zdanie na temat kominkow z
    plaszczem nie musze miec dlugoletnich doswiadczen i zglebiac tajemnej
    wiedzy. Zwykle czlowiekowi wystarczy nieco wiedzy i wyobrazni, by miec
    wlasne zdanie i potrafic sobie wyobrazic jak co dziala. Rozumiem, ze Ty nie
    masz pojecia czym jest np. piorun skoro nigdy Cie nie trafil, a wyboru
    kominka z plaszczem dokonales po kilkumiesiecznych doswiadczeniach z nim w
    lonie matki.

    >Wg mnie to panowie po prostu spamujecie. Zaśmiecacie wątek głupotami nie na
    >temat.

    Nie rozumiem po co to nadal czytasz...

    > 200 razy. I skoro kupiłem coś takiego to ten zakup był dokładnie
    > przemyślany.

    No ale tak bez doswiadczen kilkusezonowych wczesniej?? W jaki sposob
    dowiedziales sie, ze to w ogole dziala?? :-))

    > Są sytuacje gdy na instalację klasycznego kotła nie zgadza się gmina, a
    > gaz zamiast we wrześniu zostanie podpięty w styczniu. I co w takiej
    > sytuacji? Ogrzewanie farelką?

    Podales pierwszy rzeczowy argument w tej dyskusji do ktorego mozna sie
    sensownie odniesc, choc przyznam szczerze ze nie rozumiem o co chodzi z ta
    gmina.

    > I teraz co do ceny. Jesteście obydwaj jak dzieci.Od kiedy to ceny na
    > stronie internetowej są cenami zakupu? W moim wypadku instalator
    > dostarczył mi komplet za 70% ceny producenta. Z montażem. Oczywiście
    > klasyczny kominek mógłbym mieć o jakieś 2000 taniej. Kwota ogromna :))
    > Mógłbym za to wybudować aż 2 paleniska:)))

    Klasyczny wklad za 5000 powiadasz...?? :-))
    Choc w sumie czemu nie, taki Brunner np. bedzie i znacznie drozszy. :-)

    Pozdro.. TK