    From: "Kacper" <e...@W...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: poziomica laserowa -co warto
    Date: Fri, 16 Sep 2011 14:18:26 +0200

    Użytkownik "szary" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:4e73399f$0$2452$65785112@news.neostrada.pl...
    > .. bo nie mam pojęcia
    > np. taka?
    > http://www.mierzymy.pl/454,laser-krzyzowy-bosch-pll-
    360-okazja!.html

    > Chce budowac na BK klej i ile tylko możliwe utrzymać piony i poziomy aby
    > potem nie kopac sie z koniem i nadrabiac tynkami, wylewkami itd. (robię
    > głównie sam, bez ekip).
    > W polu zainteresowania: proste ściany,podłogi i łatwoś tego wyznaczania.
    > Chyba więcej nie jestem w stanie dac jak te 600.
    >
    > Ta poziomica obraca się sama (360*) czy ręcznie trzeba krecić?
    > Warto?

    Witam

    Ja też buduję sam a z budowlanką nie mam nic wspólnego.
    Ojcieć jest budowlańcem więc czerpię trochę z jego doświadczenia ale ytonga
    jeszce nie dotykał.
    Wszystkie bloczki położyłem sam ( i kładę dalej teraz lecę ściany szczytowe)
    Wszystko na poziomicy 150cm i drugiej 2,5m oraz
    własnoręcznie zrobionej poziomicy wodnej.
    Nie wydałem tych 600 a na koniec parteru miałem odchył na poziomie 2-3 mm.
    Zatem można bez nie wiadomo jakiego sprzętu.
    Warunek:

    1. Pierwsza wasrtwa trzeba się naszczypać żeby była git, ale potem
    procentuje
    2. każda warstwa szlifowana pacą bez względu czy trzeba czy nie -
    przekonałem się o tym po 5 warstwie :-(

    Maoim zdaniem nie warto na jedną budowę wydawać tyle na poziomice.
    A jesli już bardzo chcesz to wolałbym wziąc z wypożyczalni na czas 1 warstwy
    i oddać.
    Potem idzie już prawie samo i wystarcza poziomica.
    Ja chyba zacząłem poziomicą wodną pierwszą warstwę, potem tylko zwykłe
    poziomice
    i chyba z 2 razy po drodze na którejś warstwie sprawdziłem wodną czy idzie
    dobrze.

    Rafał