  • Data: 2011-09-16 13:33:11
    Temat: Re: poziomica laserowa -co warto
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szary" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:4e733eca$0$3498$65785112@news.neostrada.pl...
    Witam.

    > Nie, ale biorąc pod uwagę, że sam będę ganiał chcę mieć przynajmniej jedno
    > narzędzie lepszej klasy (to takie?), bez p.. się w sznurki, waselwagi,
    > łączone łaty itd. (oczywiście nie wyeliminuje ich ale..)
    > Widzę na necie są po 491+
    > Nie używałem dotąd laserówek i pojęcia mi brak.

    Generalnie laserowka nie zastapi Ci drugiego czlowieka
    do pomocy bo nie temu ona ma sluzyc.
    Laserowka super sprawa jesli chodzi o wyznaczenie lini, tras,
    przekatnej na suficie, podlodze, wspolnych wysokosci itp itd.,
    np chesz wyznaczyc srodek sufitu, doslownie we dwoch
    minuta roboty.
    Nie bardzo tez wiem jak laserowa poziomica ma Ci pomoc
    w stawianiu scian zwlaszcza kiedy jest ladna sloneczna pogoda.

    pozdrawiam
    Adams