    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prad budowlany..
    Date: Mon, 03 Jan 2011 14:28:51 +0100

    Użytkownik Kris napisał:

    > Czyli jak widać co kraj to obyczaj. U mnie wystarczyło ze pokazałem że
    > jestem zameldowany na nieruchomości do której doprowadzili prad i
    > podpisali umowe na W11
    > Zameldowany byłem juz jak były same fundamenty więc problemu nie było.
    > Postawili skrzynke z licznikiem i zabezpieczeniami i podpisałem umowe na
    > W11. Nawet kabla od skrzynki do rozdzielni jeszcze nie miałem-
    > podpinałem przedłuzacz pod zabezpieczenia w skrzynce i tak korzystałem z
    > pradu przez kilka miesięcy.

    Sprawa u mnie rozbija się o numer domu... Numeru domu nie nadadzą w
    gminie, jeśli nie przedstawię mapki powykonawczej, tej z kolei nie mam,
    bo uzupełniam dokumentację potrzebną do wykonania przyłącza
    kanalizacyjnego, tu każda sprawa ma swój bieg i...
    Czekam na decyzję ze strostwa, potem wykonuję mapkę powykonawczą, potem
    ta mapka musi zostać opieczętowana w jakimś tam wydziale i dopiero z tą
    pieczęcią mogę pójść do gminy, żeby nadali numer.

    Jak będę miał numer, to dopiero wtedy ZE podpisze ze mną umowę na prąd
    'nie-budowlany' - jeszcze z miesiąc :-/

    Z budynkiem gospodarczym pewnie nie będzie takich schodów...

    pozdr
    robercik-us