  • Data: 2016-08-26 12:15:46
    Temat: Re: prąd budowlany da się pominąc?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 sierpnia 2016 11:54:42 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Budkę tak, ale zasilanie budowy przez tę budkę to już IMO nadużycie.

    3.1.2. Do grup taryfowych G, o których mowa w pkt. 3.1.1.
    kwalifikowani są Odbiorcy, pobierający energię elektryczną na
    potrzeby:
    a) gospodarstw domowych,
    b) pomieszczeń gospodarczych związanych z prowadzeniem
    gospodarstw domowych tj.: pomieszczeń piwnicznych,
    garaży, strychów, o ile nie jest w nich prowadzona
    działalność gospodarcza

    tak po mojemu budowa domu miesci sie w potrzebach gospodarstwa domowego i wyrzutów
    sumienia bym nie miał budując na taryfie G

    interpretacje prawników interesują mnie mniej :)

    b.