  • Data: 2009-10-08 09:05:43
    Temat: Re: pralka - jakiej marki NIE polecacie
    Od: "Iza" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
    news:hac79u$hf4$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > z ciekawości zapytam dlaczego?
    > Moja szwagierka ma whirpoola ładowanego od góry. Będzie już ze 12 lat jak
    > go ma a on pracuje i ma się dobrze.
    [...]
    Moi teściowie mają amicę. Będzie już z 8 lat jak sobie pracuje, pranie
    około
    > raz w tygodniu, czasem dwa razy.
    > Ja też sobie kupiłem amicę, ale to się nie liczy ona może ma 1,5 roku lub
    > nawet mniej.
    > Moja mama ma indesita i ma on już jakieś 12 lat. I jest OK.
    >
    > Przed amicą miałem indesita. Pracował około 14 lat bez zarzutu.
    [...]

    Witam

    Przyłączając się do rozmowy powiem że u mojego brata stoi pralka Whirpool
    (ładowana z boku) już ponad 15 lat bez jednej naprawy. I co z tego? Czy to
    znaczy, że Whirpool jest "the best"? Nie. Był najlepszy 15 lat temu ale
    teraz się już tak nie produkuje. Teraz rzeczy psują się miesiąc po
    upłynięciu gwarancji (jak moja pralko suszarka Ariston, 1700 zł w sklepie a
    po 2 latach naprawa za 500 zł. Elektronika oczywiście).

    Generalnie moja rada co do całego sprzętu agd to kupować marki z łatwym i
    niedrogim dostępem do części zamiennych i serwisu. To jest pierwsza rzecz o
    jaką trzeba się dowiedzieć.

    Z marek polecam Bosha (bardzo porządny i niedrogi serwis - taką mają
    politykę, żeby opłacało się naprawić), niestety wzornictwo pozostawia wiele
    do życzenia (dlatego postawiłam na aristona). Oraz Samsunga (mam lodówkę),
    oni znają się na elektronice a obecnie w AGD psuje się prawie wyłącznie
    elektronika.

    Powodzenia w zakupach, pozdrawiam
    Iza