  • Data: 2013-01-31 09:30:41
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 15:42:32 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ale Ty przyjacielu nie masz wyboru. Dostaniesz paragon grupowy wystawiony
    >
    > przez Kikiego. Wybor rocznika nie nalezy do Ciebie. :-)

    TESTOWANIA NIE BĘDZIE.
    Wczoraj wieczorem siedzę sobie w domu, bez kalkulatora i laptopa z exelem itp i tak
    sobie myślę:
    Decyzje o zmianie taryfy z G11 na G12W podjełem na podstawie własnych symulacji z
    których wychodziło:
    G11-255zł
    G12-256zł
    G12R-261zł
    G12W-225zł

    Czyli G12W zyskl 30zł więc 12% taniej jak w G11
    A to przeciez niemożliwe bo ceny "tańszej" energia w G12W są niższe od cen energi w
    G11 tylko o 11%
    Więc nawet gdyby 100% zużycia było w tańszych godzinach to zysk powinien wyjść 11% a
    w moich symulacjach wyszło 12% a przecież i droższa energoia wykorzystywana.
    Ewidentny błąd w symulacjach- człowiek całe życie się uczy a głupi i tak umiera;)
    Więc biorac pod uwage powyższe wychodzi mi że oszczedności w G12W raczej nie wyjdą a
    jesli nawet to byłoby to zaledwie kilka złotych. Przy zużyciu 400kwh teoretycznie
    przyjmując 100% zużycie w tańszych godzinach zysk wychodzi 28zł.
    A to teoria bo 100% w tańszych godzinach sie nie da.
    Więc odwołuje wczesniejsze symulacje, zaraz loguje sie na strone Energa i wycofuje
    zlecenie.
    Lawe zwalniam z funkcji skarbnika a Kiki paragony niech dla Siebie zostawi;)
    Szanownych grupowiczów którzy dotrwali wdo tego momentu w tym watku prtzepraszam za
    stracony czas.
    Błędne złożenia błędny wniosek- bez kalkulatora i laptopa na spokojnie w pamieci
    wyszło ze coś nie gra. Ach te maszyny;))
    Dla zasady oczywiście zaraz moje symulacje sprawdze dla G12W bo musze wychwycić błąd.
    Ale temat dwóch taryf odkładam na razie do lamusa.