  • Data: 2011-02-13 09:33:23
    Temat: Re: [press] Spadła elewacja wieżowca. Kolejny raz
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki wrote:
    > ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> wrote in message

    > Bo trzeba najpierw oblecieć ścianę karcherem i odczekać aż wyshcnie. W
    > trakcie mycia pod ciśnieniem 120 bar odpadną luźne kawałki farby.
    > Później należy zagruntować i odczekać nastepne kilka dni aż wyschnie.
    >
    > Powiem brzydko.. robotnicy muszą się spuszczać na tę samą ścianę o 2
    > razy wiuęcej :-)

    ten kto poszedł obejrzeć budynek i dał realna uczciwą cenę została
    prawdopodobnie odrzucony w przetargu, wygrał koleś który wycenił tak jakby
    miał kłaść styropian an nowo wybudowanym budynku, nie kalkulujący
    przygotowania podłoża pod styropian no i nie uwzględniający kołkowania co
    jest już karygodne w każdym przypadku.

    Miałem taki numer z wyceną przyłącza wody :) wyceniłem uczciwie biorąc pod
    uwagę uwarunkowania terenowe, skarpa droga w jarze wywóz i przywóz ziemi,
    zabezpieczenie wykopu. Wygrał ten kto dał cenę jakby to było w polu i
    awanturowął ie potem z wodociągami o forsę za utrudnienia.

    jednak że wina zawsze leży także po stronie inwestora, który powinien w
    przetargu jasno określić warunki jakie stawia wykonawcy i egzekwować potem
    ich dotrzymanie.